May 25, 2011

g a g a L

Aku dah tak tahu nak kata apa. Bangun seawal jam lima tiga puluh subuh tadi. Dengan keadaan badan yang kurang sikit tahap kesihatannya. Membuka laman web pertukaran.

Hasilnya,

Dan kesannya adalah pada hari ini. Keadaan diri mula tidak well-managed. Marah tidak tentu pasal. Dan yang paling teruk, aku terlupa mengambil ubat thyroid aku pada waktu yang sepatutnya. Aku sudah tersasar empat jam lewat. Waktu aku sedar, seluruh tangan dan kaki aku ketar, tangan aku mula berpeluh sejuk, tapak tangan mula pucat dan kuning. Masa tu, aku baru teringat aku belum makan ubat thyroid.

Bila dah makan ubat itu pun, kesan sakit dan rasa tidak selesa itu, tidak hilang pun. Pening dan sakit kepala mula menjengah, rasa emosi aku sangat tidak seimbang. Hatta sampai sekarang, aku masih lagi menahan sebak dan sesak di dalam dada ni. Aku rasa mahu berteriak, bertempik sekuat hati, tapi apa lah daya aku.

Aku tidak tahu untuk berkata apa-apa lagi.

Aku terjatuh dan terduduk di satu sudut yang amat dalam sangat-sangat !

No comments:

Post a Comment