March 19, 2011

bestfriendsforever!

zaman di kampus, adalah waktu yang paling seronok. di situlah aku mengenali mereka yang bergelar sahabat sejati. sehingga ke saat ini, aku masih menyayangi mereka. sayang sangat!
 cuma tertanya-tanya, ke mana lah si kiah ni menghilang diri? aku dah pun add dia di fb, aku dah post kat wall dia, tapi belum ada reaksinya lagi. huhu. cerita kami di atas, aku masih berbulan madu, mc la dalam perancangan mendirikan rumah tangga, adda dengan tiga orang hero (harraz, hawwas, hadif) dan kiah dengan seorang hero (adam).
su!!!! rindu kamu lah! arghhh..rindu sangat-sangat!! ingat su, aku tetap aerosmith kamu tau! sampai bila-bila. hehe. i love you lah!
ni sorang lagi. aku suka mengacau hidup minah depan sekali ni. haha. syikin! kin bucuk! i lap u lah! dia pulak, kalau tak mengacau aku tak sah! akan aku kenang kamu la bucuk! hehe.
bila tengok gambar ni, teringat kat azwah, di belakang tu. mana dia menghilang ya? tiada khabar berita. berita terakhir yang aku dapat tahu dari mc la beberapa tahun dahulu-wah dah kahwin-tapi not sure anak dah berapa orang.


wahai kamu semua-kekasih aku;
Bila orang telah merasa dirinya besar, dia lupa akan salahnya. Hanya sahabat yang setia yang sanggup membukakan matanya.

No comments:

Post a Comment