January 4, 2011

ukur baju di badan sendiri

itu yang selalu aku cuba lakukan.kerana aku sedar akan kekurangan dan kelemahan diri.disamping kekangan masa,persekitaran dan tanggungjawab.telah mencuba sehabis baik.segagah yang mungkin.namun masih belum jua dapat memuaskan hati mereka semua.

ntahlah.kenapa begitu sukar bagi sesetengah orang memahami keadaan seseorang yang lain.tidak kah mahu meletakkan diri dalam kasut seseorang itu?dan aku pasti,jawapannya TIDAK!andai jawapannya YA sudah tentu tidak akan berlaku konflik jiwa sedemikian.mungkin juga akan ada jawapan, ada aku kisahhh?????

untuk mengadu,ah tak perlu.sebaiknya simpan sahaja.adulah sahaja pada Dia.bercakap dengan manusia pun kadang menyenakkan lagi otak!



....punca utama,aku dapat agak.sudah mendapat gading bertuah, tanduk tidak berguna lagi.

No comments:

Post a Comment